Hvordan lage til event?

Hvordan lage til event?

Det første du må gjøre er å sende inn eventet ditt. Dette gjør du fra nettsiden. Logg inn på kontoen din og gå til "Calendar", det er ikonet i den øverste menyen som ligner en kalender. Link HER.



Scroll deg så helt ned til bunnen av denne siden, og trykk på den grønne knappen det står "Submit your event" på.

Hvis du ikke allerede er logget inn på Munzee kontoen din, vil du få beskjed om å logge inn. Logg inn med din vanlige konto og scroll helt ned på siden igjen og trykk på "Submit your event" igjen.

Nå starter moroa!

Skjemaet under må fylles ut som det står forklart. Så fort det er fylt ut og sendt inn er eventet ditt online i kalenderen og folk kan melde seg på.


OBS: Her skal du legge inn lokal dato og tid for eventet ditt.

I den neste delen av skjemaet blir du forklart at du kan kjøpe eventet fra Freezetag ETTER du har fylt inn dette og sendt det inn. All informasjon du legger inn her kan forandres i etterkant.


OBS: Du blir bedt om å fylle inn dato og tid for eventet ditt i følge MHQ dato/tid, dette er dato og tid i Texas.

Du kan sjekke tiden ved å gå HIT.

Nå er det bare igjen å bekrefte at du ikke er en robot, huk av i den boksen og trykk på den grønne knappen merket "Create my event!"

Nå er du klar til å kjøpe eventet fra freezetag butikken. Du skal ha fått en mail med opplysningene du trenger for å lage eventet og du vil få utdelt et unikt event-nummer som du trenger når du skal handle eventet ditt (Event Token Code)


Det står mye informasjon om hva du gjør videre i denne mailen, men personlig synes jeg det er mye info, særlig for noen som skal gjøre dette for første gang, og det er litt rotete.


Derfor tar jeg deg med den enkle veien, slik at du kan lage et enkelt event nå, så kan du selv se igjennom muligheter for å lage et større event med mer muligheter og dyrere pakke senere.